Spesielle vilkår
Gjelder ved bestilling av time hos Trønderdekk
1. Oppmøte:
Møt opp til timen hos Trønderdekk AS, Østre Rosten 113, 7093 Tiller.
Klikk her for å finne oss i Google Maps
2. Avbestilling eller endring av time
Du kan selv avbestille eller endre timen din inntil 24 timer før start. Avbestilling eller endring må gjøres på tronderdekk.no av den samme person som bestilte timen. Etter fristens utløp belastes kunde i henhold til No Show (se punkt 3).
3. Ikke møtt til time (No Show)
Vi gjør omfattende forberedelser innen du kommer til bestilt time. Ved manglende oppmøte til reservert time faktureres kunde kr 250,-
4. Betaling med faktura eller delbetaling
Har du valgt å betale med faktura eller delbetaling vil denne bli utsendt fra Collector Bank til deg som privatperson. Trønderdekk anser betalingen som gjennomført når faktura eller delbetaling godkjennes av Collector Bank ved bestilling av time.
5. Bedrift med kredittavtale
Bedrifter med gyldig kredittavtale kan bestille timer på registrerte kjøretøy uten umiddelbar betaling etter avtale med Trønderdekk. Dette må aktiveres på forhånd. Ta kontakt med oss dersom du forsøker å bestille med gyldig kredittavtale, men blir bedt om å betale med kort, Vipps eller faktura/delbetaling fra Collector Bank.
6. Refusjon
Ved avbestilling av time innen fristen spesifisert i punkt 2, feil valg av produkt eller tjeneste, feil betalingsalternativ (for eksempel når bedriftskunde velger faktura via Collector Bank), eller andre hendelser som ikke direkte skyldes Trønderdekk eller våre systemer, krediteres innbetalt beløp ekskludert transaksjonsgebyr (forenklet til kr 25,-) og eventuelt No Show (kr 250,- hvis dette gjelder). Kontakt oss for refusjon. Oppgi ditt kontonummer, telefonnummer, registreringsnummer, tidspunkt for time og årsak til refusjon i henvendelsen. Merk at refusjon håndteres manuelt og det kan ta opptil 10 virkedager før beløpet refunderes.
7. Dekkhotell og balansering
Når du bestiller time til hjulskift blir du spurt om du ønsker avbalansering av hjulene. Dersom du har dekkhotell og bestiller avbalansering samtidig som du bestiller time vil vi balansere dekkene på forhånd av timen. Dette gjør vi blant annet for å begrense tiden du trenger å vente hos oss. Det er derfor ikke mulig å avbestille balansering senere enn 24 timer før oppmøte.
8. Tiltak i forbindelse med koronavirus
Trønderdekk har innført enkelte tiltak i forbindelse med smittevern. Disse finner du under fanen "Informasjon", alternativt på tronderdekk.no/tiltak
9. Personvern
Personvern er svært viktig for oss. Når du registrerer konto og kjøretøy må du oppgi fullt navn, adresse, mobiltelefonnummer, e-postadresse og registreringsnummer. Denne informasjonen deles ikke videre med noen, men lagres på våre servere under moderne og høy sikkerhet. Ved å akseptere vilkårene for timebestilling aksepterer du vår behandling av dine personopplysninger, som du i helhet finner på tronderdekk.no/personvern (åpnes i nytt vindu).